Укр|Рус
Укр|Рус
Подати оголошення
Мої оголошення
Подати оголошення
 

< Назад
Асистент керівника зі сфери держслужби

Без фото
Опис Досвід роботи -без вимог щодо стажу роботи

Володіння державною мовою -вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності:

Технічні знання -володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача: досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Аccess); вміння користуватися офісною технікою, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет тощо.

Особисті якості- вміння працювати в команді, відповідальність та пунктуальність, системність та самостійність в роботі, вміння працювати в стресових ситуаціях

Ділові якості- вміння працювати з інформацією, вміння вирішувати комплексні завдання


Посадові обов'язки

1.Організовує та планує роботу відділу, розподіляє обов’язки між працівниками.

2.Координує дії з керівниками підрозділів.

3.Здійснює ведення первинного обліку.

4. Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів за статистикою.

Умови оплати праці
- відрядно-преміальний.;
- надбавки та доплати.
Опубліковано 22 березня 13:10 -

ФЛП 3

.
Номер оголошення: 616415004
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua

Асистент керівника зі сфери держслужби

Кривий Ріг (Дніпропетровська область)
10 000 грн.
Увійдіть у свій профіль Bazarok або створіть новий, щоб зв'язатися з цим продавцем
Увійти або створити профіль
написати email
Дивіться номер


Опис Досвід роботи -без вимог щодо стажу роботи

Володіння державною мовою -вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності:

Технічні знання -володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача: досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Аccess); вміння користуватися офісною технікою, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет тощо.

Особисті якості- вміння працювати в команді, відповідальність та пунктуальність, системність та самостійність в роботі, вміння працювати в стресових ситуаціях

Ділові якості- вміння працювати з інформацією, вміння вирішувати комплексні завдання


Посадові обов'язки

1.Організовує та планує роботу відділу, розподіляє обов’язки між працівниками.

2.Координує дії з керівниками підрозділів.

3.Здійснює ведення первинного обліку.

4. Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів за статистикою.

Умови оплати праці
- відрядно-преміальний.;
- надбавки та доплати.
Опубліковано 22 березня 13:10 -

ФЛП 3

.
Номер оголошення: 616415004
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua




Подати оголошення