Укр|Рус
Укр|Рус
Подати оголошення
Мої оголошення
Подати оголошення
 

< Назад
Мережа супермаркетів «ДЕСЯТКА»  запрошує  відповідальних та позитивних людей на посаду АДМІНІСТРАТОРА ТОРГОВОГО ЗАЛУ в магазин на Садовий проїзд.

Без фото
Опис Посада адміністратора створена для тебе, якщо:
• Маєш середню/середньо-спеціальну/вищу освіту.
• Раніше працював(ла) на адміністративній посаді (торгівля) рік і більше.
• Вмієш базово користуватись комьютером (якщо опануєш Word, Excel, ел. пошту на початковому рівні).

В роботі знадобиться:
Клієнтоорієнтованість, управлінські здібності, націленість на результат, відповідальність, доброзичливість, стресостійкість.

Що потрібно робити:

• Вміти організувати роботу персоналу в торговому залі
(контролювати викладку товару, слідкувати за наявністю цінників, представленістю асортименту, працювати з планограмами).
• Консультувати покупців з питань товару.
• Працювати з касовим апаратом, вміння підготувати касову звітність.
• Проводити інвентаризацію товару.
• Організувати процес навчання персоналу.
• Контролювати збереження ТМЦ.

Ми пропонуємо:
• Офіційне працевлаштування
• Конкурентну заробітну плату
• Гнучкий графік роботи
• Дружній колектив
• Навчання всередині Компанії
• Професійний розвиток та кар’єрне зростання
При зацікавленості, надсилайте ваше резюме на e-mail:
30gkb-kadru@i.ua або тел. 050−56-34-180 Елена Сергеевна
Приєднуйтесь до нашої команди Ми чекаємо саме вас
Опубліковано 13 травня 13:51 -

Олена

.
Номер оголошення: 652442666
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua

Мережа супермаркетів «ДЕСЯТКА» запрошує відповідальних та позитивних людей на посаду АДМІНІСТРАТОРА ТОРГОВОГО ЗАЛУ в магазин на Садовий проїзд.

Харків (Харківська область)
1 €
Увійдіть у свій профіль Bazarok або створіть новий, щоб зв'язатися з цим продавцем
Увійти або створити профіль
написати email
Дивіться номер


Опис Посада адміністратора створена для тебе, якщо:
• Маєш середню/середньо-спеціальну/вищу освіту.
• Раніше працював(ла) на адміністративній посаді (торгівля) рік і більше.
• Вмієш базово користуватись комьютером (якщо опануєш Word, Excel, ел. пошту на початковому рівні).

В роботі знадобиться:
Клієнтоорієнтованість, управлінські здібності, націленість на результат, відповідальність, доброзичливість, стресостійкість.

Що потрібно робити:

• Вміти організувати роботу персоналу в торговому залі
(контролювати викладку товару, слідкувати за наявністю цінників, представленістю асортименту, працювати з планограмами).
• Консультувати покупців з питань товару.
• Працювати з касовим апаратом, вміння підготувати касову звітність.
• Проводити інвентаризацію товару.
• Організувати процес навчання персоналу.
• Контролювати збереження ТМЦ.

Ми пропонуємо:
• Офіційне працевлаштування
• Конкурентну заробітну плату
• Гнучкий графік роботи
• Дружній колектив
• Навчання всередині Компанії
• Професійний розвиток та кар’єрне зростання
При зацікавленості, надсилайте ваше резюме на e-mail:
30gkb-kadru@i.ua або тел. 050−56-34-180 Елена Сергеевна
Приєднуйтесь до нашої команди Ми чекаємо саме вас
Опубліковано 13 травня 13:51 -

Олена

.
Номер оголошення: 652442666
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua




Подати оголошення