Без фото
Опис
Що у нас є:
Можливість рости та розвиватися, адже в першу чергу ми шукаємо кандидатів у інші відділи саме в нашій команді.
Зручний графік з 8:00 до 18:00 5/2.
Конкурентна ЗП без затримок двічі на місяць.. Також щороку у нас є перегляд заробітної плати та її підвищення.
Допомога керівникам груп у навчанні та адаптації.
Що очікуємо від тебе:
Бажання допомагати клієнтам у розв'язанні їх питань та спілкуватися з усмішкою в голосі.
Проактивність та бажання працювати та показувати результат.
Вміння знайти підхід до клієнта.
Кмітливість та організованість: під час розмови з клієнтом потрібно фіксувати важливі коментарі, перевіряти інформацію за послугою та знаходити відповіді на питання.
Здатність навчитись працювати в 1С та розібратися у всіх послугах, вивчити обов'язкові під час розмови скрипти.
Стресостійкість до того, що у «високих» сезонах кількість звернень суттєво збільшується, адже всі хочуть привітати рідних нашими сертифікатами і ми маємо із задоволенням їм допомогти
Грамотність та вміння формулювати свою думку.
Що ти маєш робити:
Консультувати клієнтів та розв'язувати їх питання.
Працювати в 1С: в 1С ми приймаємо дзвінки, оформлюємо замовлення, записуємо клієнтів на послуги, отримуємо зворотний зв'язок.
Підтверджувати оплати клієнтів - ми повідомляємо за телефоном клієнтів про отримання коштів.
Комунікувати з партнерами та колегами.
Можливість рости та розвиватися, адже в першу чергу ми шукаємо кандидатів у інші відділи саме в нашій команді.
Зручний графік з 8:00 до 18:00 5/2.
Конкурентна ЗП без затримок двічі на місяць.. Також щороку у нас є перегляд заробітної плати та її підвищення.
Допомога керівникам груп у навчанні та адаптації.
Що очікуємо від тебе:
Бажання допомагати клієнтам у розв'язанні їх питань та спілкуватися з усмішкою в голосі.
Проактивність та бажання працювати та показувати результат.
Вміння знайти підхід до клієнта.
Кмітливість та організованість: під час розмови з клієнтом потрібно фіксувати важливі коментарі, перевіряти інформацію за послугою та знаходити відповіді на питання.
Здатність навчитись працювати в 1С та розібратися у всіх послугах, вивчити обов'язкові під час розмови скрипти.
Стресостійкість до того, що у «високих» сезонах кількість звернень суттєво збільшується, адже всі хочуть привітати рідних нашими сертифікатами і ми маємо із задоволенням їм допомогти
Грамотність та вміння формулювати свою думку.
Що ти маєш робити:
Консультувати клієнтів та розв'язувати їх питання.
Працювати в 1С: в 1С ми приймаємо дзвінки, оформлюємо замовлення, записуємо клієнтів на послуги, отримуємо зворотний зв'язок.
Підтверджувати оплати клієнтів - ми повідомляємо за телефоном клієнтів про отримання коштів.
Комунікувати з партнерами та колегами.
Опубліковано 13 вересня 17:41 -
Татьяна
.Номер оголошення: 663083664
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua
Оператор CALL-ЦЕНТРУ
Київ (Київська область)
20 000 грн.
Увійдіть у свій профіль Bazarok або створіть новий, щоб зв'язатися з цим продавцем
Увійти або створити профіль
✎ написати email
Дивіться номер
Опис
Що у нас є:
Можливість рости та розвиватися, адже в першу чергу ми шукаємо кандидатів у інші відділи саме в нашій команді.
Зручний графік з 8:00 до 18:00 5/2.
Конкурентна ЗП без затримок двічі на місяць.. Також щороку у нас є перегляд заробітної плати та її підвищення.
Допомога керівникам груп у навчанні та адаптації.
Що очікуємо від тебе:
Бажання допомагати клієнтам у розв'язанні їх питань та спілкуватися з усмішкою в голосі.
Проактивність та бажання працювати та показувати результат.
Вміння знайти підхід до клієнта.
Кмітливість та організованість: під час розмови з клієнтом потрібно фіксувати важливі коментарі, перевіряти інформацію за послугою та знаходити відповіді на питання.
Здатність навчитись працювати в 1С та розібратися у всіх послугах, вивчити обов'язкові під час розмови скрипти.
Стресостійкість до того, що у «високих» сезонах кількість звернень суттєво збільшується, адже всі хочуть привітати рідних нашими сертифікатами і ми маємо із задоволенням їм допомогти
Грамотність та вміння формулювати свою думку.
Що ти маєш робити:
Консультувати клієнтів та розв'язувати їх питання.
Працювати в 1С: в 1С ми приймаємо дзвінки, оформлюємо замовлення, записуємо клієнтів на послуги, отримуємо зворотний зв'язок.
Підтверджувати оплати клієнтів - ми повідомляємо за телефоном клієнтів про отримання коштів.
Комунікувати з партнерами та колегами.
Можливість рости та розвиватися, адже в першу чергу ми шукаємо кандидатів у інші відділи саме в нашій команді.
Зручний графік з 8:00 до 18:00 5/2.
Конкурентна ЗП без затримок двічі на місяць.. Також щороку у нас є перегляд заробітної плати та її підвищення.
Допомога керівникам груп у навчанні та адаптації.
Що очікуємо від тебе:
Бажання допомагати клієнтам у розв'язанні їх питань та спілкуватися з усмішкою в голосі.
Проактивність та бажання працювати та показувати результат.
Вміння знайти підхід до клієнта.
Кмітливість та організованість: під час розмови з клієнтом потрібно фіксувати важливі коментарі, перевіряти інформацію за послугою та знаходити відповіді на питання.
Здатність навчитись працювати в 1С та розібратися у всіх послугах, вивчити обов'язкові під час розмови скрипти.
Стресостійкість до того, що у «високих» сезонах кількість звернень суттєво збільшується, адже всі хочуть привітати рідних нашими сертифікатами і ми маємо із задоволенням їм допомогти
Грамотність та вміння формулювати свою думку.
Що ти маєш робити:
Консультувати клієнтів та розв'язувати їх питання.
Працювати в 1С: в 1С ми приймаємо дзвінки, оформлюємо замовлення, записуємо клієнтів на послуги, отримуємо зворотний зв'язок.
Підтверджувати оплати клієнтів - ми повідомляємо за телефоном клієнтів про отримання коштів.
Комунікувати з партнерами та колегами.
Номер оголошення: 663083664
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua