Укр|Рус
Укр|Рус
Подать объявление
Мои объявления
Подать объявление
 

< Назад
терміново потрібен  помічник в відділ  адміністрації

без фото
Текст У зв'язку з розширенням діяльності, ФОП Халаман,місто Києв, ми шукаємо активного та відповідального помічника в відділ адміністрації. Ваше завдання буде полягати в підтримці роботи відділу, забезпеченні ефективного функціонування офісу та забезпеченні високого рівня організації робочих процесів.
Задачі:

- Прийом та розподіл телефонних дзвінків, електронної пошти та листування;
- Організація та підтримка документообігу;
- Підтримка порядку в офісі, контроль за станом техніки та іншого офісного обладнання;
- Організація та підготовка кімнат для зустрічей та засідань;
- Виконання інших адміністративних завдань за потреби.
Вимоги:

- Вища освіта;
- Досвід роботи в адміністративній сфері буде перевагою;
- Відмінні комунікаційні та організаційні навички;
- Вміння працювати в команді та бути відповідальним.
Пропонуємо:
- Конкурентний дохід
- Можливість професійного росту та розвитку навичок;
- Дружню та сприятливу атмосферу в колективі;
- Цікаві та різноманітні завдання.
Якщо ви маєте бажання приєднатися до нашої команди та впроваджувати нові ідеї в розвиток нашої компанії, будемо раді отримати вашу заявку Залиште свої контактні дані та прикріпіть своє резюме, і ми зв'яжемося з вами для подальшої співбесіди.

Долучайтесь до нашої команди і разом ми зможемо досягти нових висот.
Опубликовано 06 августа 07:57 -

Віталій

.
Номер объявления: 691301479
Когда вы позвоните, не забывайте упоминать, что вы нашли это объявление на Bazarok.ua

терміново потрібен помічник в відділ адміністрації

Київ (Киевская область)
24 000 грн.
Увійдіть у свій профіль Bazarok або створіть новий, щоб зв'язатися з цим продавцем
Увійти або створити профіль
написать email
Смотрите номер


Текст У зв'язку з розширенням діяльності, ФОП Халаман,місто Києв, ми шукаємо активного та відповідального помічника в відділ адміністрації. Ваше завдання буде полягати в підтримці роботи відділу, забезпеченні ефективного функціонування офісу та забезпеченні високого рівня організації робочих процесів.
Задачі:

- Прийом та розподіл телефонних дзвінків, електронної пошти та листування;
- Організація та підтримка документообігу;
- Підтримка порядку в офісі, контроль за станом техніки та іншого офісного обладнання;
- Організація та підготовка кімнат для зустрічей та засідань;
- Виконання інших адміністративних завдань за потреби.
Вимоги:

- Вища освіта;
- Досвід роботи в адміністративній сфері буде перевагою;
- Відмінні комунікаційні та організаційні навички;
- Вміння працювати в команді та бути відповідальним.
Пропонуємо:
- Конкурентний дохід
- Можливість професійного росту та розвитку навичок;
- Дружню та сприятливу атмосферу в колективі;
- Цікаві та різноманітні завдання.
Якщо ви маєте бажання приєднатися до нашої команди та впроваджувати нові ідеї в розвиток нашої компанії, будемо раді отримати вашу заявку Залиште свої контактні дані та прикріпіть своє резюме, і ми зв'яжемося з вами для подальшої співбесіди.

Долучайтесь до нашої команди і разом ми зможемо досягти нових висот.
Опубликовано 06 августа 07:57 -

Віталій

.
Номер объявления: 691301479
Когда вы позвоните, не забывайте упоминать, что вы нашли это объявление на Bazarok.ua




Подать объявление